PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

rindu du du


assalamualaikum..
okey harini rindu sesangat .rindu siapa? .rindu dia lah rindu sapa lagi kalau bukan muchiemuchie owang ni .even baru jaa semalam kita keluar kan .rindu nak tengok wayang dengan awak sayangg .rindu awak bisik `wo ai ni` dekat telinge saya :')
awak jikalau awak dapat sambung study awak kad sarawak nanti hope awak jangan lupa saya kay awak? .mesti time tu saya rindu awak .jauh awak .entah camne lah nnti saya hadap semua tu kan awak :(

oke amirul mursyid saya sayang awak sangatsangat .