PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

mudahmudahan dialah jodoh ku ya ALLAH :')

assalamualaikum...

harini super happy sangatsangat sebab muchiemuchie saya ajak kuar untuk kali pertama .akey serius kecut baq ang bila kuar dengan awak ,tunggu awak datang pick up saya kad ruma sewa ni haa .saya siap sejam awal sebelum awak sampai tadi .punyalah tak sabar nak jumpa awak siap pun terover awal .nak marah pun ada ,janji kol 9 gerak tapi rupenyaaa awak gerak kol 11 tadi sebab awak lambat bangun .kay fine awak fine ! .sebab saya sayang awak so tak jadi nak mara awak .

mulamula malumalu ayu jaa .nak cakap pun tersipusipu malu .bajet ayu katekan .tapi lastlast tadi kita rancak kan berbual? .tu pun saya paksa diri saya gak tok berbual dengan awak .nak dijadikan cerita tadi kami g jusco rawang ,tengok movie jackie chan CZ12 kol 2 .sampai pun kol 1lebih kan ,so terpaksa lah layan citer tu .

masa part tengok wayang tadi awak sweet sangat .sweet sangat sayang:)

awak datang dekat telinge saya then awak bisik `wo ai ni` pada saya .theeen saya buatbuat tak dengar ,bukan saya tak dengar tapi saya malu dan terharu :')
saya nak buat pengakuan yang saya curikcurik pandang awak muchie .banyak kali saya curikcurik pandang awak .awak tak perasan semua tu .masa kita tengok muvie tadi awak dan saya letak tangan awak kad sisi kerusi tu .sejebapsekejap tercuit tangan awak .heeeeee gatal kan ;D

orang sebelah ,depan tu tak de nak dok rapat macam kita kan .HAHAHA .

bila saya sejuk mesti awak tegur saya tanya saya sejuk sangat ke ape lah .
atototo caringnya awak ni sayang? .

abes jaa movie tu kita gi makan ,tak banyak kita borakkan .yelah masa makan masingmasing diam .bila lapar mak aiii kalau boleh nak cakapppp jaaa (padahal tak cakap paa pun)

masa part balik tu saya buatbuat merajuk dengan awak .
saya paksa awak berborak ngan saya .hihi .bukan apa lepasni entah bila lagi kita nak borak cmtu lagi kan .

ontheway jalan balik rumah tanjung malim....

tetiba awak cakap yang awak nak gitau something .oke seriously tersentak ,takot pun ade ,yelah kodkod awak nak comment pape kee pasal saya kan? .
ternyata tidak !
awak cakap ....

`AWAK SAYA SUDAH BERSEDIA BAWA AWAK JUMPA MAA SAYA`

apeeeeeeeeeeeeeee?!! *teetelan airliuq -..-
(dalam hati seronok baq ang!)
hilang katakata saya .tak tahu nak cakap apa sebab malu pun ada ;D
maaf awak bukan sekarang mungkin nanti bila saya dah betulbetul sedia pasti saya datang jumpa maa awak tu .tapi insyaALLAH sebelum saya datang jumpa maa awak sy nak bawa awak jumpe maa ayah saya dulu .biar mereka tahu dengan sapa saya berkawan sekarang ni .insyaALLAH ayah maa suke dengan awak sayang:)

abes jaa part jumpa maa ayah ....

sampai jaa tanjung malim tetiba awak nak gitau lagi satu ni .aishhhh ape lagi lah mamat ni nak gitau .takot ni -.-
`AWAK CANTIK HARINI SAYANGG`

heeeeeeeee berbungabunga hati time tu .tapi time tu awak kena marah dengan saya kan ? .saya cakap awak jiwang lebih lah pe lah .maaf .sayaaa malu awak puji cmtu sebab tu saya kata awak jiwang lebih >.<

nak jaa cakap yang awak pun hehandsome .tapi malu ;D
oke awak yang saya nak awak tahu saya sayang awak kerana ALLAH .saya dah tekat saya nak bersama awak sampai ke syurga .biarlah kita gembira samasama sedih pun samasama .

`DAN AWAK LAH TULANG RUSUK YANG SELAMA INI SAYA CARI`

-nurul syazwani sayang amirul murshid sangatsangat-