PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

semoga kita kekal sampai ke syurga :')


awak kalau awak baca entry ni saya nak ucapkan banyakbanyak terima kasih sebab awak dah luahkan segalanya .seriusly sy terharu sangatsangat .awak mengaku yang awak ade download picture saya dan set as wallpaper phone awak tanpe pengetahuan saya .oke mulenyee nak marah jugak lah tapi bila hati dah mule sayang katekan tak sanggup lah nak marah ;D

yang perlu awak tahu saya dah mula sayangkan awak #AMS .harap hubungan kita sampai ke syurga .saya harap awak dapat bimbing saya untuk jadi yang lebih baik lagi .



`ahabbaka llazi ahbabtaniy lah` semoga ALLAH mencintaimu dan Dialah membuat engkau mencintaiku keranaNya`