PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

terkebilkebil ;D

detik demi detik .celik tak tercelikcelik .ahad nim ayah rancang gerak lawatan ke satu tempat nim .jujur gua cakap sama lu gua teringin sangatsangat nak gi tempat nim sejak azali lagi *cewah azali lah sangat .


i love you baby i`m not a monster *ringtone phone
mms massage from `ayah`
bukakbukak terpampanglah satu gambo nim .terasa mahu jerit time tu jugak! .SERIOUSLY kay ! .onthespot jugak lah gua col ayah gua nim .tak sempat bagi salam terus tanya 
gua: `ayah gi mana? .bila? .dengan sapa? .`
tetiba yang angkat tu bukan ayah gua tapi maacik norah .atototo patotlah lembut jaa suara tuu .hihi
hey hey hey ! .pikir apa haaa? .maacik norah tu maa gua lah .

maacik norah :maa baru balik lah kakak .dengan ayah kau dengan haiqel jee *dengan nada seronok
gua: sampai hati maa ayah tak ajak pun *buatbuat nada sayu
maacik norah :okeoke nanti turn kita sekeluarga gi pulak kay .ni pun ayah kau yang ajak maa gi sempena anniversary maa ayah yang ke 20 tahun .rasanya bila kau cuti kak? .
gua :minggu ni pun boleh balik maa ! .HAHAHA *punyelah tak sabau nak gi katekan
maacik norah :alaa tunggu kakak cuti sem baru kita gi kay? 
gua :hem kay *retak hati nim

SELASA, 27NOV
maacik gua yang kad melaka kol maacik norah .dia tanya bila nak pergi lah pe lah .gua terfikirfikir pergi kemanakah? .hem dalam setengah jam jugak lah dua beradik tu bergayut mengalahkan gua kalau bergayut nya punn .habis jaa `collincollin` maacik norah terus mendekati ayah dan bertanya 

maacik norah :ayah ,itah dah tanya bila nak pergi? 
gua :pergi mana maa? *minta kepastian
ayah :bilabila boleh .pakai duit awak dulu? .HAHAHA *ketawa besar nampaknya
maacik norah :eh pakai duit awak lah .awak kan dah sogeh *SOGEH TU BAHASA JAWA YANG BERMAKSUD KAYA
gua :maa nak gi mana sebenarnya niiii *celaru
haiqel (adik kecik baru darjah satu petah bercakap) :nak pergi LEGO lah kak
gua :huh LEGO? .lego tu apa?
haiqel :LEGOLAND lah kakak !
gua :huh? !! .bila maa ayah? .dengan sapa? .
maacik norah : family kita dengan famili mak itah .

alangkah gumbira hati ini .terase nak menari goyang pusingpusing jaa time tu .hahaha .sayanggggg maa ayah lah ! .hahaha .

maka , kami decide nak pergi hari ahad ni .mybe gerak dari pagoh subuhsubuh sebab kalau masok lambat mesti rugi .bayar mahalmahal tapi masuk lambat .mudahmudahan cuaca time tu baikbaik sahaja .aminnaminn .

LEGOLAND WAIT YAA!