PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

sadness will flies away on the wing of time

                Glitter Words




sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

 
bila nanti orang tuamu tak meredhoi
dengan apa yang ku rasakan padamu
Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
Kau tak kan tinggalkanku
Tak kan pernah sayangku
Janjimu Janjiku untukmu


Takkan ada yang pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu disyurga 


  
Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu

 

Sekalipun kau telah tiada
Akaggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu



hurmm :'>