PONGPANGPONGPANG!


+facebook

+twitter

+kampus


superGIRL

nurul syazwani
muar, JOHOR
sweet 20
13september1993
zul syaheed danial's


Entries About Linkies Stuff


mission!

own blog
own family
own PRINCE :D
PLKN*tangguh
diploma*OTW
degree
title IR

Wanna Shout ?!


Credits

Template: cikDODO
Basecodes: superGIRL
Others: photoshop

PENAT ! PENAT ! PENAT !

.harini ayah ma sangup datang `tanjung malim` dari johor ;) *terharu ! (kesat air mata)
.ayah sendiri yang uruskan pinjaman terus ke pejabat PTPTN .yang penting kad sini ayah da dua kali g pejabat PTPTN sendiri .
.hanya disebabkan pegawai sane `cewet` daa ayah kene ulang alik gerak p KL .
.naa dipendekkan cerite `saya pun terikut PENAT` ! .
.kene tekejarkejar hanye untuk minx `autograf ` lect .
.yangg penting hari ni jiwe saya kusut ! .
.masuk kelas `mechanic structure` satu APE PUN TA MASOK ! *hanye sebab terpikir masalah pinjaman PT >.<!
.masok sem 2 daa banyak une duit sbb tu lhaa terpakse pinjam PT .
.time sem 1 maa ayah yang tanggung dan sekarang PT pulak yangg tanggung study saya .
.terima kasih maa ayah kerane daa snggup settel kan pinjaman .
.n saya bangge sgt dapat maa ayah seperti pacit mohd toha n macit norah ;)
.dowgg snggup bekorban mase dowgg hanye untok saya .
.sekarangg saya pulaa naa bekorban untuk dowg dgn stdy betolbetol n jd anak ma ayah yangg berjaye .eceh ! <3<3



syazwani sayangg PACIT mohd toha n MACIT norah ;)